###&!شکست خورده روزگار!&###

###&!شکست خورده روزگار!&###

دلم کار دست است،خودم بافتمش! تارش را از شکست، پودش را از روزگار، همین است که "خریدار" ندارد
###&!شکست خورده روزگار!&###

###&!شکست خورده روزگار!&###

دلم کار دست است،خودم بافتمش! تارش را از شکست، پودش را از روزگار، همین است که "خریدار" ندارد

D♥A♥


ازعصبانیت آدمایی که همیشه مهربونن خیلی بترسید
!

چون وقتی عصبانــــــی میشن
؛

دیگه نمیتونن لبخند بزنن

نظرات 4 + ارسال نظر
x جمعه 9 آبان 1393 ساعت 17:47

میخواستی نسوزی تو سر اون بدبخت نزن.
پاک یا ناپاک بودن شمارو خدا میدونه نه من....
به هرحال بدی خوبی دیدی حلالم کن هرچند خوبی که ندیدی ...ولی حلالم کن.

هه چرا به شما برخورد؟

arghavan جمعه 9 آبان 1393 ساعت 11:17

b omide khoda.

امید؟؟؟ امید منو برد کسی که یک سال به پاش سوختم

arghavan یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 19:51

vebet ghashange faghat shad tar bashe behtare

شاد باشم؟؟؟

به چه امیدی؟هه

arghavan جمعه 25 مهر 1393 ساعت 21:20

are vaghan adam haye mehrabon hamishe nemitounan khob bashan bekhan ham khob bashan baghie nemizaran

اوهوم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.