###&!شکست خورده روزگار!&###

###&!شکست خورده روزگار!&###

دلم کار دست است،خودم بافتمش! تارش را از شکست، پودش را از روزگار، همین است که "خریدار" ندارد
###&!شکست خورده روزگار!&###

###&!شکست خورده روزگار!&###

دلم کار دست است،خودم بافتمش! تارش را از شکست، پودش را از روزگار، همین است که "خریدار" ندارد

کمی عوض شدم؛چند شبه

کمی عوض شدم؛
دیریست از خداحافظی ها غمگین نمیشوم؛
به کسی تکیه نمیکنم .؛
از کسی انتظار محبت ندارم
خودم بوسه میزنم بر دستانم ؛
سر به زانو هایم میگذارم
و سنگ صبور خودم میشوم…
چقدر بزرگ شدم یک شبه ... !!!

نظرات 1 + ارسال نظر
پگاه چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 15:17 http://zedgololehaiatashin.blogfa.com

نمیخوام بین منو بین دلش جنگ بشہ.

نمیخوام عشقی ک اون ندارہ کمرنگ بشہ.

من فقط ی چیزی از خدا میخوام.

واسہ یکبارم شدہ دلش برام تنگ بشہ.

نمیشه

خیلی بیمعرفته

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.